tisdag 11 september 2007

kaffemuggar

Veterinärbesöketgick bra, men vaccinationen måste göras igen om 3-4 veckor. Hade jag ingen aning om.













Nu har HÖRS återigen börjat tjäna pengar på min kaffekonsumtion. Verkligen gkad att de har rättvisemärkt kaffe, mindre bra för miljön är alla pappmuggar jag gör av med. Måste nästan börja bära med mig en egen mugg, nu när jag tänker på det.





Ganska nöjd med dagens föreläsningar. Spec. rellen känns än så länge mest som repetition, medan Fasta tillståndet börjar kännas lite svårare.


Imorn börjar andra delkursen på den här senaste kursen. Analytisk mekanik. Paniken inför kommande veckor börjar sprida sig genom klassen. Alla är helt inne på att innan November kommer vi vara så gott som utbrända. Då måste man hitta små saker som förgyller ens vardag. Jag kommer klarar mig genom dagarna med hjälp av mina underbara färgpennor



Inga kommentarer: