måndag 26 november 2007

FÖDELSEDAG!

Ja, den är över nu för i år. Inget bloggande heller, det var lite dåligt =)

Men jag har haft en trevlig dag, är alltid kul när folk man inte har träffat på länge kommer ihåg en. Och ännu roligare när man får sånna här hyllningar =) Tack min ängel.

Sara kom igår och efter att vi ätit massa chokladtårta skulle vi gå ut i tid för att få en bra plats på dansgolvet. Men vi fastnade på vägen. Efter att Sara hoppat och viftat utanför Patrics fönster för att fånga hans uppmärksamhet, stod vi där och snackade en stund. När vi väl kom in på BJ var det för mycket folk så vi kunde inte hänga in jackorna i garderoben. Ingen hit att behöva släpa en stor dunjacka på dansgolvet. Går inte riktigt att släppa loss då =) Men det var ju ändå bara uppvärmning inför nästa helg!

Imorse fick jag iallafall (tillslut) min födelsedags-frukost-på-sängen. Känns precis som när jag var liten =) Massa paket också, hihi.

Jag och Sara tog en sväng på stan i snöblasket, och det införskaffades ett par byxor och en tröja. Mycket nöjd. Bästa att passa på på födelsedagen när man känner att man förtjänar det mesta =)

Dansen ikväll var lite seg, men det blir lätt så när man övar till föreställning, mycket saker som måste gås igenom. Ska faktiskt bli lite kul. Var ju år och dag sen jag var med på en sån där avslutningsföreställning. Dansen är jätte bra, tur att jag står längst fram största delen så jag slipper se om det bilr kaos, haha. (Nu kommer ju jag gör fet bort mig bara för att jag sa så =) )

Klockan är mycket och jag har en lång vecka framför mig. Bäst att joina mina sambosar i sängen.
Tack alla vänner och familj som kommit ihåg mig idag på sina bloggar, facebook, sms och telefon. Love ya'll!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHA...skrattar fortfarande högt så fort jag ser oss utanför patrics fönster hahaha...pussen på dig, snart ses vi IGEN =) vicken LYX!!!