söndag 23 december 2007

Dan före dopparedan!!

Så otroligt skönt att vara ledig, har mest läst och fikat hela dan. Men en liten promenad till affären har det blivit i allafall.

Nu står mina pepparkaksmuffins i ugnen och jag laddar för att sätta igång med kolan. Det får nog bli en snabbvariant i micron. Kokade knäck á la Sara igår, med krossade polkagrisar, och snart ska pappa sätta igång med att baka nötkakor och toscakaka. Imorn ska jag minsann äta kakor tills ja mår illa!





Pappa ligger förövrigt på knä(??) och skurar golvet just nu. Vet nog vad han ska få i julklapp nästa år.






Det är svårt att få en normal bild på en 15åring. Josse har alltid hävdat att vi är extremt lika...Hmmm, vet inte om jag håller med. Nu är han dessutom nästan en decimeter längre än mig. Mycket traumatiskt när ens lillebror växer om en!

Inga kommentarer: