lördag 1 december 2007

Julkalender

Första avsnittet av årets julkalender imorse. Den blir nog mysig, bara jag inte försover mig nått mer ska jag nog lyckas se alla vasnitt =)

Igår kom äntligen Josse och Sara. Det blev hemmakvall med massor av choklad, pepparkakor och julmust. Kan ju komma på sämre sätt att spendera en fredagkväll på =)

Idag står det fest på schemat. Så det är mycet att göra. Handla, städa baka, platta hår, locka hår, haha. Men än så länge är det bara jag som är vaken. Får väl passa på att plugga lite för att fördriva tiden

1 kommentar:

Chris sa...

Åhhh va mysigt ni ser ut att ha det! Jag åt pepparkakor igår och fick en kanelbulle av Johanna som var här på besök. Och imorrn ska vi på julmarknad så då hoppas jag det blir julmat =) Ha en underbar kväll och shaka åt mig med! PUSS på er tre