torsdag 29 november 2007

Crybaby

Fick ett nytt smeknamn på gymmet idag. Kanske inte riktigt som jag vill framstå, men det gick så dåligt och då blir jag lätt lite gnällig. Typiskt.

Just nu känner jag att just gnällighet kommer bli ett tema för dagen. Helt omotiverad att gå till skolan för två föreläsningar och inte alls peppad att tvätta och städa ikväll. Skulle bara vilja krypa ner under täcket, dricka te och inte tänka på nånting. Särskilt inte på tentan på nästa fredag.

Nä, ska sluta klaga nu, iallafall sluta skriva ner det. Får se om jag hittar en bättre inställning till dagen när jag duschar.

1 kommentar:

Sara sa...

Hoppas dagen fortsatt med en bättre inställning =) jag har 1,5tim kvar på jobbet, är hungrig och fantiserar om en stooor nachotallrik =) Tror det får bli det till middag ikväll. puss