onsdag 28 november 2007

TOMTEBLOSS we like =)

Min hjärna känns helt tom och jag hade ingen aning om vad jag skulle skriva... Då hittade jag den här. Vårt eget lilla tomtebloss har börjat blogga, hihi. Välkommen!! Det är ju sånt som gör en glad såhär på kvällskvisten.

Man får se till att samla ihop lyckan där man får tag på den. Från kvällens danspass och salsan efteråt fick jag en stor portion. Lunchen med D på stan idag. Vetskapen om att jag och mina vänner ska dansa hela lördag natt och självklart, att det snart är JUL.

Jag lägger allt i en lite påse och tar med mig på jobbiga föreläsningar där jag fattar nada och allt bara känns hopplöst.

1 kommentar:

Sara sa...

HELT RÄTT MY!!!! Det är dom små sakerna i livet som får en att orka igenom tuffa tider och jobbig tråkskola =) Det var därför jag blev så glad när du ringde mig från ikea, å när chefen ringde å erbjöd jobb och när jag fick köra afro idag...LYCKA!!!puss godnatt