fredag 21 december 2007

Äntligen

Änligen äntligen äntligen ska jag ta tag i mitt bloggande igen. Har känts lite jobbigt att blogga den senaste tiden. But now I'm back =)

Kom till Pappa ikväll, har nog aldrig varit så skönt att åka hit. Det är svårt att slappna av och känna sig ledig medan man fortfarande är hemma. Men nu är det bara soffan som gäller de närmaste dagarna. Med Cosmo, massor av julgodis och bra böcker. På sin höjd kanske jag kliver upp och kokar knäck, hihi.

Jens lyssnar på förskräcklig musik och spelar luftgitarr med väldig inlevelse, haha. Lycka att få vara med familjen.

Har tagit igen lite läsning av mina vänners bloggar också ikväll. Har verkligen hållt mig borta från allt vad bloggar heter den senaste tiden. Men det är kul när man har flera sidor med bloggläsning framför sig. Såg bilder på ett snöigt och julpyntat Sundsvall. Det ger mig rysningar. Skulle väldigt gärna åka dit och få lite Norrlandskänslor. Njut för mig också =)

Nu ska jag ta igen senaste dagarnas julkalender.

Måste säga att det är skönt att vara tillbaka ;-)

Inga kommentarer: