fredag 28 december 2007

Örebro

Kom till syster igår. Cosmo har fått en ny liten kusin, Ceasar. Mer lik en råtta än en katt, men ganska söt ändå. Bilder kommer på dom små busarna. Nått som inte är lika sött är att han fiser värre än nån annan. Inte så gosvänlig med andra ord.

Cosmo har även bestämt sig för att bli könsmogen så här i juletider vilket resulterade i att han stod och skrek halva natten igår så jag knappt fick sova nått. När vi kommer hem ska bollarna bort!!

Annars har det inte hänt mycket. Suttit inne hela dan och ätit godis, tittat på film och spelat "Buzz". Ger upphov till ganska mycket rastlöshet att inte göra nått, men jag spar på energin tills imorn när jag får träffa brorsönerna =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hörru kan du inte sjunga lite, nej jag menar MYCKET singstar =) du måste ju passa på när du har tillfälle, sjung för min del oxå! pussen på dig, soon Im back!